CSI denuncia la precaridad del taller de Barros

Publicado en por geluty

CSI denuncia la precariedad en  seguridád del taller de Barros de Duro Felguera

30-07-2010 La seición sindical de la CSI en Felguera Construcciones Mecániques interpunxo una denuncia a la empresa –allugada en Llangréu– énte la Inspección de Trabayu. El deterioru manifiestu de les instalaciones y equipos de trabayu y la pasividá con que la dirección de la empresa trata tolo rellacionao cola prevención de riesgos llaborales tán sentando les bases pa qu’aumenten los accidentes y les enfermedaes llaborales nel curtiu plazu.

La empresa, que desoi les propuestes realizaes poles trabayadores, amenorgó’l personal dedicáu a la prevención, alegando causes económiques, mientres que l’alministración sigue ensin tomar cartes nel asuntu, como-y correspuende, al traviés de la Inspección de Trabayu.

Los befeneficios de los inversores nun puen condicionar la protección de les persones que trabayen nes empreses. Por ello, la CSI desixe’l cumplimientu total de la llei de Prevención de Riesgos Llaborales, pa que Felguera Construcciones Mecániques tenga un serviciu de prevención eficaz y adaptáu a los riesgos propios d’esti trabayu.

[+Info: La Nueva España]

Para estar informado de los últimos artículos, suscríbase:

Comentar este post